( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 22

Dag 24 - igen Helg ( Dagpermis )

Ingen problemen tills nu, " morfinet " och " metadon " gör ett bättre jobb
än jag förväntade, lika ett snabbare effekt än väntat.. man börja undra
varför dom hade tänkt att operera över huvudtaget....
Jag ska på dag permis över helgen hem, det betyder att jag ska på
morgonen hem och på kvällen tillbaka till avdelningen, i alla fall
på lördag, och om allt går bra på lördag, blir det att söndagen också
kommer at spenderas på hemfronten...
Sovit lte dåligt men ingen smärta över 2, på skalan. Nu väntar frukost
och avhämtning, hoppas medicinering ger en bra utdelning och jag mår
bra över dagen, är nu på momentet trött av dåligt sömn...
Nervositet kanske igen för att vara hemma... ni hör senare ( ikväll )
hur dagen har gått...

ATT VARA, ÄR ATT VARA, PÅ PERMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar