( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, september 28

Dag 25 ( igår på dagpermis; idag igen ELLER VA DET FÖR FEM DAR SEN )

Jag skulle ha skrivit hur det hade gått igår men var så trött när jag
kom tillbaka på sjukan att jag kunde hitte sängen utan att öppna ögonen.
Som nästan vanligt var på kvällen medicinering lite sent, lite konstigt tycker jag
för det finns mindre folk ( helg permis ), så dom ska ha lite mer tid att fixa
dom saker på tid....
På morgonen ( igår )hämtade min fru mig up på sjukan och var 10 minuter senare
hem vilket gjorde mig att jag kunde sova en stund till i egen säng, underbart.


Runt klocka 11.00 gick vi och handlade lite,
så nu har jag min första " hybrid ", eller jag
tror dom kallar det en " smartphone " nu är
det bara att jag ska bli smart med, så jag kan
använda den...

Men det är oxå att lördagen ändrade allt igen
Tarmen blev en orolighets moment igen,
tack till morfin och alla andra preparat slutade
mina tarmen fungerar som det skulle behöva Nu förstår ni direkt varör dom senaste
dagen jag inte har varit ut på bloggen, jag byta avdelning igen, och ligger nu på
LAH 's avdelning på sjukan. Det är konstig men så snart jag kommer på denna
avdelning börja allt bli bättre igen, i alla all in mina och frugans ögon, jag hoppas
att snart kunna uppgradera mitt liv och blogg/dagbok igen
men till då
ATT VARA ÄR ATT VARA EN PINGISBOLL 
 

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till de levandes skara! Men det hade ju jag redan bestämt- ingen årgångsglögg innan du gått minst ett varv runt huset :-)

    SvaraRadera
  2. då tar vi växthuset, jag dricker inte så mycket ändå
    men tankarna var goda....

    SvaraRadera