( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 29

Dag 30 ( fredag 28 September 2012 )( Men det skrämmande är att det riktige store felet är Linköpings Universitets sjukhuset själva ) som gjorde att dom operationer nästan blev nödvändiga, och skulle har förkortat mitt liv med ungefär 100%,

Först och främst vill jag tacka till alla som bryr sig, och leva bredvid mig
i känslor och tanker, som jag och frugan har märkt är det dom moment, när
jag inte skriver ni börja bli nyfiken / oroligt varför jag inte skriver, och det är
en sundhetstecken tycker jag, jag skulle göra detsamma, det skulle nämligen
inte vara bra, att bara höra " er " när jag är " Frisk "......Speciellt  tack till Finland
och Ho-Ho-Ho.Hofors

Så från mig till er alla " Ni skulle ha köpt Extra Bilaga ( säljs - 26 September 
till och med 02 Oktober ) från Aftonbladet igår Paolos Mat ". ( länken
är av en äldre Aftonbladet sorry )
Då kommer ni veta vad vi ska äta framöver när min mage för fart igen...Om ni
inte har förstått skulle jag vara inlagt för ca tre dagar under behandlingsperioden
av strålning, och att dom ville ha mig under extra övervakning nagående nerverna
var okej, en att rekommendera mig 3 olika sortens operationer, tack till en fel
medicinering ( Maria - Smärtlindringsenhetens läkare ) ( Björn - underläkare 
på avdelning 61 )  ( Men det skrämmande är att det riktige store felet är 
Linköpings Universitets sjukhuset själva ) som gjorde att dom operationer
nästan blev nödvändiga, och skulle har förkortat mitt liv med ungefär 100%, och
det är väl lika med " en anmälning ger ingen resultat ", Jag, och flera andra
patienter samt läkare kirurg m.m.skulle gärna vittne och förklara vad ni på " Kommunen "
Landstinget och Sjukhusstyrelse gör fel, mist 3 onödiga operationer och en anseende
att min före anmälning till Social styrelse inte har hörd av sig över huvudtaget ( skandal )
Tack oc lov sitter jag igen på LAH, med dropp och gasar framåt i långsamt men säkert
takt . Vi få ser vad dagen har i sin ryggsäck för mig,  Vi hörs troligtvis senare på dagen
och tills des

ATT VARA, ÄR ATT VARA, 
...LÄNGTANDE EFTER ITALIENSK MAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar