( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 29

ett riktig "sjuk " sjukhus, och ung cancer stödjar eller ber om stöd i linköping

Jag vill härmed meddela att detta är den sista Lördagen den här veckan.

Undringar och funderingar om sjukvården inom linköpings kommun området
som t.ex parkeringstillstånd till anhöriga, för tills nu fanns möjligheter till ansöka
för dom anhöriga att parkera ( inom en överkomligt belopp / grattis ) på den
store besökares parkering att besöka sin närstående, och vilket är en väldig viktig
grund till förbättring av patientens hälsa.
Nu inom en veckans tid finns den möjlighet inte mer, och så varför inte mer ?
Jag blev förflyttad till en ny avdelning angående hälsomässiga grunder, men ska
därför grunden till parkeringstillstånd också förflyttar...
Lungmedicinska har p-tillstånd, men inte LAH, och det ä för att dom sitter i en
annan byggnad ( det var förklaringen vi fick vid receptionen ) Jag trodde att ett
Linköpings sjukhus vart " ett ", och inte " två " sjukhus, en sjukhus, en parkering
och, en ordning och " reda ", men dom bevisar med detta att Sjukhuset i Linköping
är ett riktig "sjuk " sjukhus

En liten annan sak som ingen har att göra med detta men är lika och ganska
viktig
Bilden är tagit från Correnspondenten och redigerad me dextra text som uppmanna
att stödja " MIN"  ( Cancerfondens  ) insamling " FUCK CANCER "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar