( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, september 30

Dag 31 ( en månad på sjukan ) och 4-siffrigt LOTTO utdelning är inte dåligt heller...

En regnigt dag, tur man ligger på ett sjukhus. Tut man spelar på en av Sveriges
långtidsdragna tur-spel nånsin , och vinner så nu en då en liten slant ( 25 upp till
250 kronor, och det blev igår  4-siffrigt / äntligen liten tur i livet, kan  man
inte säga heller med att jag kvar lever, efter all dom operationer som skulle 
tagit livet av mig, men ändå,.... ) dagen tar lång tid när man har en fastande magen,
ingen mat, ingen dricka, ingen av inget.....sova, dropp, och sova...

Kvällen eller bätre sagt eftermiddag var frugan igen här för att ger all support jag
behöver och problemet är att jag kräver ganska mycket vilket jag förstått.....
Vaknade i-morse med ont i axel igen, men med en mage som har förstått att man
inte ska ta skit.... ( moahahahaha... skitkul )

Det blir idag, rita på datorn vänta på frugan, och / eller, barn / barnbarn.
Det är svårt att säga i förväg vad det kommer att blir, men en sak är säkert
Det är att jag ska formulera en brev, eller liknande, angående avdelningsläkare
och läkare på smärtenheten, och deras beteende och vilket jag först kommer att
förlägga hos läkarens chefer,...  om inte direkt till styrelsen igen

ATT VARA, ÄR ATT VARA,.... PATIENCE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar