( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, september 6

Dag 9 ( nio ), tatuering på " G " på strålning-anstalten

Dagen började igår som jag har beskriven igår, men skillnaden ökade markant.
Jag fick flytta tillbaka till sal 1 igen, salen  jag la först ( tack och lov den utan gubbJ..)
Fick min spruta, och medicinering innan strålbehandling, så högt ner i katakomben
igen....Strålning gick bra och troligtvis blir det behandlingen till nästa vecka torsdag,
men i helgen hoppas jag att få permis att åka hem, ( över dagen, och kvällen kanske 
tillbaka igen ) om mina smärtan tillåter det.....

Jag gjorde faktisk, en förfrågan hos " MaxTattoo " för att göra den tatueringen jag har
designad..
Men tills nu inte hörd, hur det ska bli eller vad det
ska kosta, lite senare efter jag skrivit föregående vet jag
nu vad det skulle kosta ( han ringde ) men skulle behöves
vänta tills November,  vad jag vet var att han skulle vara
extra duktig, och seriöst med skugga etc.. på tatueringen....
Förlåt för " MaxTattoo " men det få blir någon annan, det
att vänta på November är bara konstig, varför går det inte
tidigare, särskild om du har värja vecka en " Dropp inn "
( Nytt förfrågan är nu på väg till " Nypa "  
" Viking tattoo  " titta om och när han reagerar? )
och efter kontakt blev det inget heller !! inte för nyår ???

Vet du flera i linköping ( dom ska vara seriös och kände )
***Hör av dig till mig så snabbt så möjligt ***

Och om du undrar, varför nu plötsligt allt ska gå så snabbt...
förklaring är simpel, jag har väntad nu i två år för att göra
en tatuering som denna, och nu vill dom vill ge mig
blod-förtunnande medel för att jag inte ska få trombos igen

( och dom är villigt att vänta tills efter tatuering har läkt / helt / utan skorpor, eller, hur 
man det beskriver på riktig Svenska ) och innan det, kan jag inte få den tatuering
,.....endast bara för att blodförlust risken blir då för högt
( Bummer, så nu eller aldrig / och det ser ut som att det blir aldrig " BUHU " )
Att vara, är att vara, väntande !!


2 kommentarer:

  1. Tyvärr är det ju så att de seriösa ofta har en väntetid :-( Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Pulse tattoo hade snygga grejer på sin facebookssida, men jag vet inget mer om dem? Kolla via FB och Flashback om de verkar ok? http://linkoping.pulsetattoo.se/

    Men som sagt, jag känner ingen som varit där så jag har ingen koll på dem

    SvaraRadera