( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, september 6

Tycker att Personlig angrepp.... ska vara personligt, ...och inte i öppet media, men okej då !

Följande bild, är ett bevis på inslaget från min igår skrivna kommentar
angående rökruta, och cykel parkering, Det är lika som på bild två, att ett
förbjud blir njuta som genomfart, men okej om ni tycker att göra " personliga " 
angrep,  på min blogg / dagbok, angående att " jag " i alla fall, försöker ( om det 
går ), att röka på den särskild " anvisa " plats, men förväntas ändå att tar skulden, för
att nån annan tycker att jag gör fel...men varsågod då, ...jag tar gärna emot klagomål
och kommentar, men vill att ni titta först på er själva, innan man kommenterar andra....













Bilden som jag har tagit, är att jag sitter " i holken " på rökruta, och få flytta på cyklar,
som bara ställd, här och där ..och fram för en " rökruta " inför lungmedicinska, så varför
ska jag visa, eller ha " respekt " för " dom " som bara gör som " dom " vill, och varför
behöver inte " dom " visa " respekt " för mig, som försöker göra rätt ? ( PS, vet ni att 
fler människor per år dör av cykel-olyckor, än av rökning... ) med andra ord, då ska
vi nu förbjuda cykla också...

Och då kommer vi till bild nummer två, var där står tidligt står skrivit att transport över
sjukhus området är endast för " Byggtrafik", "Taxi" ( med tillstånd ), " Linjetrafik"
( Buss ), "Ambulans" ( akutmottagning ) och "LAH vårtagare med särskild p-tillstånd"
"Samt trafik till akutmottagning" ( och det betyder inte pizza-rast-parkering för 
mannen i blå ), "allt annat trafik är förbjuden" ( jag kan acceptera utryckning av 
polis / brandkåren / och mera om behövs ) och då kommer frågan; Var står det skriven
" att polisen få använda denna gatan som genomfart ", från och till polisstationen ( och 
den 250 meter väg det gäller och vi talar om, är en 30 km/ timmar strecka ) och jag
kan bevisa att polisen kör i genomsnitt upp till 60 km timmar / inkl att dom parkera på
övergångsställa, fram för akutmottagning.....

Att vara, är att vara, verkligen opersonligt i fortsättning !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar