( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, september 9

Lite sent eller för tidigt ? ( klocka 03:15 )

Som jag har skrivit i tidigare inslag om min " f.d ". Rums-delare;

( Jag citerar mig själv ) "Han heter " JAN - ÅKE " han bor i Vingåker, 
och är en " jävla klant idiot ....och mycket mer," ( slut av min citat )  

Han ska nu få " en ursäkt av mig ", ....
( Men bedöm själva först följande händelse )

Om man är på en mottagning av en klinik ( klocka ett ), och inte förstår att när
dom säger till dig, att man ska blir inlagt, klocka " Två ", och då måste fråga
följande; - om det är nu mitt på dagen " Två " eller i natt " Två ", man 
blir intagen - och när man först i ca. en och en halv timmar runt springer
med en rollstol ( och då menar jag bakom rollstol, inte i ) framför kliniken,
- och efter det behöver hjälp av röde korset att komma till hissarna.... då tycker
jag att det är något mer fel, än " bara " din Cancer / Lunga eller andra seriösa sjukdom..

- " Förlåt och Ursäkta mig ", att jag " inte " har förstått, att det var något, in dina
" hjärna " som inte fungerade, som i vanligen hoppas fungerar - ( och att " ni " läsare,  
förstår min allvar, med att jag säger, att en hjärnskada är inget att skämta över )....

Så, okej i värste fall kan det vara verkligen allvarligt, och är det verkligen allvarligt,  
" då ska jag ner på mina knä, och ber med denna om ursäkt ", men om på annat
sett...- och jag märker att du är verkligen är så dum som en ko, och lurar folk som 
gör allt man kan, för att hjälpa befolkningen, med allvarliga sjukdomar - ( och 
i det fallet vill jag ber om ursäkt till kosan ) ....då kan du dra någonstans var solen
absolut och aldrig kommer att skiner.....  Men du " ni " läsare få avgöra det själva !!!

Jag har gjord mitt...." ber för ursäkt " i alla fall....

ATT VARA, ÄR ATT VARA,....
INTE FÖR SNABBT MED DRA SLUTSATSEN !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar