( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, september 8

Permis i helgen, iPad , iPod, and iPaid ? Varför i med små bokstav ?











Ja, och så börja man förste dagen på permis hemma, en handskriven brev på en datorskärm,
( tala om att hitta på saker ).... Och förste natten hemma som vanligt igen. Jag kan
inte sova, Men skillnaden är att nu kan jag gå runt, det kan man inte på sjukan, okej man
kan, men då börja alla undrar, vad där är för fel ?, eller om man har ont ? ( vilket jag 
konstig nog inte har här hemma, inte än i alla fall )  Igår kväll blev det en oxynorm i
vanligt styrka ( 10 mgr ), okej kanske inte vanligt för ert del, men för min del är det en
minskning av 5 mgr, och det är mycket !!   ( ingen spruta, ingen behandling över 
helgen.... UNDERBART )

Idag blir det ...// frågetecken //.... hos nån i familjen ( jag kan skriva ...?... för jag vet 
att den personen inte läser min blogg / dagbok, personen i fråga, tycker det är 
jobbigt att läsa min livshistorien, angående min sjukdom, vilket jag naturligtvis 
kan förstå, och accepterar ), och det är därför kan jag beskriven att den personen i fråga,
kommer att få en " särskild "special beställd ...... ( och nu trodde nu verkligen att jag 
skulle skriva vad det skulle bli eller hur? ). Man vet aldrig, och jag lovar, av alla dagar
om året är det att särskild idag skulle vara förste gången den personen skulle kunna börja
läsa min blogg / dagbok.....

( PS,  Jag " vill " och " kan " och " bekräfta " INTE " den händelse ( eller så 
kallat " rykte " ), som hände i veckan framför akuten vid sjukhuset, ( men vad jag kan 
säga ); att jag respektera, att polisen har " slutat " ( tills nu ), att använda sjuktransport
vägen, framför akuten som, " racerbana " cq " genomfarts " gatan, och att " felparkera "
på övergångsställe inför akuten, lika som att köra fram och till polisstationen..cq. pizzeria.
( alla början är en bra början, fortsatt på det viset )

Att vara, är att vara,..." Lite " imponerad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar