( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, september 13

Natten är långt om man inte kan sova !!! ( Dag 15 )..på strålnings-anstalten, kan jag håla mig vaken ?

Yepp, det är frågan ?? ( detta är inslag två nu på morgonen )
Jag har inte sovit på hela natten, smärtan var förskräckligt, jag hoppas nu verkligen att
dom nu hittar en lösning på min smärtan, för så går det inte längre...3 gånger extra
smärtstillande och inget hjälper....
Efter frukosten ska blir det en spruta, och förhoppningsvis, kan jag då sova i fatt en
liten stund av nattens sömnbrist.
Efter att vara en natt vaken, kan man börja på nytt med drömma, en av dom finaste
drömmar som kan beskriva, beskrivs av följande texten,
Jag har översatt den på Svenska, och det på helt eget bevåg och förtroende av mina
talekunskaper, och nu talar jag inte om min grammatik !!! ( och det betyder att jag inte 
har använd ingen Google-translate eller liknande program )






















ATT VARA, ÄR ATT VARA, BORTA OM DRÖMMAR...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar