( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, oktober 18

68 Dagar till julafton och smärtan en 8.a på 10 skalan..

Tidigt vaken (0400) klocka fyra, och det tack till smärtan.
Smärtan låg på 8.an om man ska ge det nån siffra. efter två
tabletten smärtstillande fick jag smärtan gå ner till 5, ( inte
det mest ideale men bättre...)
Hele dagen blev lite förstörd tack till smärtan, mycket
liggande på soffan, men det var bra för mina fötter, dom är
nämligen kvar svullna som små julgriser,...
Och nu vi prata över jul, vet ni att det är bara 68 dagar kvar
till den underbara tid med snö och presenter.
Jag kan nästan inte vänta på den underbara tid med
julbelysning, rener och jultomte ( allt naturligtvis som
belysning i trädgården,...)

Liggande på soffan tänker man på många konstiga saker
hur skulle det har varit om jag skulle har tagit den förbannade
operation, skulle jag hade överlevt den eller skulle jag har blivit
av med den smärtan, nu på torsdag kommer sjukgymnasten
från landsstinget för att hjälpa mig med mina fötter och smörtan.
Han har pratat över nån sorts elterapy eller liknande..
Nu vet jag att han är kvalificerad akupunkterat ( eller hur det
heter ) och jag tror jag är mer intreserad i detta än i el terapy,..

nu på morgonen igen klass 8 på 10 skalan, känner mig som
richter, dtär skillnad att jag inte bäva än... ( richterskalan används 
för jordbävning etc etc ) hoppas det ger sig snart

ATT VARA, ÄR ATT VARA, PÅ SKALAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar