( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

torsdag, oktober 4

Dag 35 ( ROSA OCH BLÅ BANDET / FUCK CANCER )

Igen en dag på anstalten, men känner mig bättre dag för dag.
Det kan väl vara en bra ide, att skriva lite mer positiv idag istället från 
bara klagomål, börja blir på annat sett lite tråkigt att bara läsa dom 
negativa sidor från att vara sjukskriven...

 linjer/Linie37.gif

Förhoppningsvis kommer personal eller bättre sagt kollegor / vänner
frän mitt jobb nu på fredag på besök hos mig, och jag hoppas kunna vara
på en kort permis hemma över dagen, att komma bort från sjukhuset
skulle vara en bra sak för mig tror jag.....

Sitta på internet nästan hela dagen är inte så roligt, ja kan inte fatta att
människor har det som heltids sysselsättning inom jobbet...tråkigt som fan...
Men fördelen med har det trokigt då kan man designa olika andra saker
hjärtat slår för som till exempel följande;.......



Översätt från en sida jag
hittade på en holländsk
blogg, men så sant in sina
ord...

Att det handlar om rosa
och blå bandet, är eget
initiativ och har inget med
original inslag att göra,

Tack Ludvina för inslaget
och den är in mina ögon
uppskattat...




ATT VARA, ÄR ATT VARA, HISTORIA I FRAMTIDEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar