( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

fredag, oktober 5

Dag 36 ( En fredag kvar av denna vecka, tur det är en siste fredag,)

Och vilken tur vi har med det att det är en siste fredag, eller
man skulle behöva jobba, eller representera än fredag till. denna vecka och det
skulle vara en katastrof  Nu på fredag ( idag ) en liten hem permis över dagen
med besök av " Min jobbet kompisar " som ska komma på besök hemma hos
oss, troligtvis med några fina överraskningar till mig och frugan, jag vet i alla fall
att jag ska få en kabin väska ( en sån man har på flygplan ) för att förenkla
mina resor fram och tillbaka till sjukhuset och et cetera, ( " et cetera " betyder 
samma som m.m eller "och det övriga" )
linjer/Linie49.gif
Torsdagen var en regnigt dag ( nästan som varenda dag senaste veckan ) men
är inte så farligt när man ligger hela dagen på en sjukhussäng och har inget
att göra... leka med nya telefonen, försöka hitta roliga apps etc etc...
Läsa tidningen, äta frukost och lite mer av dom tråkiga saker...
Fick också höra att när det går bra med hem permis på fredag finns
möjlighet att vara hemma på lördag och söndag med....
Medicin blir utbyt mot nästan det vanliga igen men med lite högre dos plåster
Äntligen igen läkare var man från vet, att dom vet, var dom prata över...
och tänker hela vägen och inte bara dom 10 cm man tittar fram i vanligt fall..
Pumpen blir troligtvis byt tillbaka tills den som var för igår, för att slippa
smärtan men vi få väl ser hur det blir...

ATT VARA, ÄR ATT VARA,.... HELST UTAN ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar