( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

lördag, oktober 6

Dag 37 ( permis igen ) men nu hela helgen ??

Lördag idag men igår ( fredag ) var det hem permis, tillsammans med besök från
Scanias kollegorna / vänner blev det förutom smärtan i axel en lyckad dag.
Mina vänner från Scania blev bjuden på taco paj,  och som efterrätt kladdkaka
med björnbär / after eight pålägg, synt att jag inte få äta dom saker än för det
såg underbar och gott ut.... nästa gång är det min tur hoppas jag..
Jag fick som tidigare sag t en reseväska ( ser bilden ) och en nytt fleesjacka..
 ( Jag vet bilden är upp och ner, vi leva i en konstig värld  )














Smärtan var inte på den nivå jag hade mig förväntad, jag förstår inte att på slutet
av vecka läkare ska testa, att ger andra medicin till ändringar, och utvärdera över
en helg, för det medför att sköterska, jag och anhöriga få problem att lösa smärtan
på annat sett. Om dom skulle börja på måndag eller tisdag har dom hela vecka att
utvärdera inställningen av smärtlindring etc etc
Jag hoppas, och jag vet, att " visa " läkare läsa min blogg / dagbok ta notis av detta..
Plockade upp en flaska som jag har målat på i 2002 ( som bilden visar )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar