( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, oktober 7

Dag 38 ( landstinget är snabba med faktura på sjukhusräkningen )

Så snabbt man byta avdelning, från en till andra, är dom snabba 
med att skicka ut räkningen över den tid man varit inlagt,  2080;- 
delad med 26 dagar är 80;- per dag ( ska vara billigaste hotell, inkl 
mat och service i linköping
Men det är bättre att var hemma, ska och måste jag ärligt erkänna.

Dagens store nyheter är " Escape " eller bättre sagt " hem permis "
blev en succé. Ingen store smärtan, fint väder, och nya medicinering
( därför bild på " the big escape of the medicine " ), många andra 
medicin var i chock, och pratade genom offentliga media som Twitter
och Facebook över den store utbrott från apotekets anstalt....









Nu undrar ni naturligtvis, om jag har tagit haft för många medicin mig
själva, Historien angående detta, liknar en historia som tagit från en av
böckerna från Adam Douglas fantasier som " liftarens guide till galaxen ",
men jag kan meddela, och lovar, nej absolut inte, jag tar inte mer medicin
än nödvändigt.....

Dotter 1 och måg 1 var en stund på eftermiddag hemma hos oss för att
hjälpa till med gräsklippning och lite till,.... frugans bror var på morgonen
en stund här för hårklippning ocg hjälp för att starta min ATV vilken inte
ville komma igång, men så snart han tittade på den starta den, konstig va ?
Fick vänta på LAH tills efter sju ( 19.30 ) för att byta pumpen och få medicin
inte så farligt, men jobbigt att vänta, är det alltid....
Natten var så där,...vaknade på fel sid av sängen ( tack till droppställning )
och smärtan ( vilket tog lång tid att försvinna ) och kunde tack till det, inte
somna om igen före runt klocka 06:00....
Men bättre en lite nattsömn än ingen....

ATT VARA, ÄR ATT VARA,...SOVA HEMMA !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar