( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

tisdag, oktober 9

Dag 40 ( känner mid som moses, tur att det inte är 40 år )

40 days and 40 nights , through the dessert för to reach the
promised land... betyder det att jag blir utskriven snart...?
jag vet att moses gick runt i 40 år men det är mig för långt,
för min del räcker det med 40 dagar, eller hur...?
Nu måndag morgonen var smärtan tillbaka på 7 på skalan, hoppas
dom kan göra  nåt mot smärtlindring snart, det börja blir ganska jobbigt.

" Dom " har bestämd eller bättre sagt, " vi " har bestämd att minska
med Alvedon, men höja plåster konsistensen, men resten av
medicinerna som nästan till det vanliga.
Det blev förste natten utan drop igår kväll ( inatt ) och det kändes
underbar, ingen ställning som man behöver släppa runt med...

Natten blev som förväntad, sovit som en gris med en väckning
för toabesök men det är väl något ni inte är intresserad är i.
Idag blir det att dom ska ta blodprov inför min besök som står
planerad för imorgon med min läkare på lungmedicinska
Och det besök är angående hur och vad det ska hände, om jag
ska få cellgiftsbehandling eller inte, och det är hur srålningen
har utvecklad sig i under senaste veckorna...

Hörde i alla fall en glädjande nyhet igår, och det är att farsan av
måg2 kommer att må bättre efter operation, dom har hittat problemt
och kan förhoppningsvis reparera gubbe, tänker på dig och familjen.

ATT VARA, ÄR ATT VARA, SNART HEMMA ??






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar