( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, oktober 21

Experimentellt, Olagligt, Frukost och Brunch, Det är alla ingredienten till en lyckat dag

Vaknade klocka 06:30 ( halv sju ) igår morse, nytt färsk bryggd kaffe
tidningen, yoghurt och medicin, det var mitt frukost, okej tidningen
läser man men tillhör frukosten in mina ögonen...
Grabben skulle komma förbi med min gamla dator, jag har nämligen
frågat omhan kunde blåsa ut den ( tar allt bort ur den och installera 
nytt startprogram eller hur man kallar det / windows 7 / vista eller
nåt in den stilen, och mycket mer, etc etc ), jag har nämligen roliga
planer med den in dom närmste tiden... jag kommer i veckan berätta
vad jag ska göra med den ( det är nämligen lite hemligt, olagligt och 
experimentellt, som ni kanske kan förstå ).

Problem har uppstått på morgonen, mina glasögon gick sönder, och
nu är jag tvungen att ha mina gamla glasögon på mig, till dom andra
är fixad... " tur man sparar gamla glasögon ", så man kan ser något..
Smärtan hållar sig i ramar inom den kände 2 till 3 strecket, med lite
hjälp av smärtstillande tabletter, det är bara att smärtan har flyttat sig
från axel till ryggen...

Nu på morgonen, efter en god natt sömn, har smärtan flyttat sig igen
från ryggen till axel, vilket ger ett mer förtroende i smärtlindring.
Hoppas smärtan dra lite ner i styrkan ( den finns nu på 5 i skalan )
till ett mer behaglig nivå, som t.ex. till 2 eller helst till 0...( borta )
Vi ( frugan och jag ) ska nämligen idag till mitt gudbarn eller med
andra ord sagt till vårt barnbarn 1 som blir 16 år ung....
GRATTIS i förväg.... vi hoppas det finns nåt kvar från brunchen vi
är inbjuden på, nu på middagen... hoppas du kommer att tycka om
spargrisen jag köpte till dig...

ATT VARA, ÄR ATT VARA, UNG OCH SEXTON !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar