( Foto är tagit av mig själva nånstans mellan Adak och Malå, på vår resa till och från Norrland 2012 )

söndag, oktober 14

hemma dag 2 ( skriven på tabplattta samsung note 10.1 )

Förste riktige dag på hemma fronten, och skriver nu med nya surfplatta
som iköpt igår morse på netonnet.
Det är jobbigt att skriva för man ser inte texten man skriver, men nu
kom jag på att man kan vrida på plattan och då kan jag ser texten, fan
vad smart min fru är... ( det var hon som kommenterade det ).
Plattan fungerar bätttre än jag trodde, och man kan ringa med den,
jepp tillbaka till nmt tiden igen ( telefon på storlek 23cm x 31cm )...

Smärtan stannade igår på högste nivå (4), men det genomsnitt la
på ca 2... jag vet inte men jag tror att jag har gjord lite för mycket, och
då relaxe min kropp inte tillräkligt så att smärtan försvinner...

Natten var igen utan smärtan, i alla fall tills klocka fyra (04:00), då
fick jag ta en smärtstillande (och kopp kaffe)...
små elda i köksspissen ( det är nästan minus grader ute 1,4 *), det
kommer att bli tidigt vinter tror jag, men jag kan ha fel, vilket jag hoppas.

ATT VARA, ÄR ATT VARA, FEL?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar